Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli karton posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: .
Jeśli Twoje zamówienie realizowane zostało z formą płatności “za pobraniem” po uiszczeniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
W ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości z reklamacją poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
Zwrot produktów
Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Odeślij do nas towar w ciągu kolejnych 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy.
Poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie można złożyć na formularzu, jednak nie jest to obowiązkowe.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu zamówienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym: loppidesign@gmail.com w celu uzyskania listu przewozowego do zwrotu.
Po otrzymaniu zwróconego towaru zwrócimy środki o równowartości zwracanego towaru z kosztami dostawy na wskazany rachunek bankowy.
.